Aanbetaling
Bij het boeken van een afspraak wordt een aanbetaling van 50% gevraagd. Na betaling hiervan, wordt de afspraak definitief ingepland. Middels de aanbetaling gaat de klant akkoord met de algemene voorwaarden.
Verplaatsen en annuleren
De afspraak kan maximaal 48 uur van tevoren kosteloos worden geannuleerd of verplaatst. Wordt de afspraak binnen deze 24 uur geannuleerd of verplaatst, dan vindt er geen restitutie van de aanbetaling plaats.
Wordt de afspraak voor de derde keer verplaatst of geannuleerd, dan moet bij de boeking het volledige bedrag van de behandeling voldaan worden.
Vind er daarna weer een annulering plaats of moet de afspraak worden verzet, dan is het niet meer mogelijk om van tevoren een afspraak te plannen. Er kan dan alleen een behandeling worden afgenomen als een ‘walk in’.
Te laat komen
Meld vóór de afspraak dat het niet mogelijk is om op tijd aanwezig te zijn.
Er wordt dan besproken welke behandeling er nog gedaan kan worden ivm de geboekte tijd.
Bent u meer dan 20 minuten te laat? Dan wordt de afspraak geannuleerd en moet er een nieuwe afspraak worden ingeboekt. Er vindt in dit geval geen restitutie van de aanbetaling plaats.
Aanhang
Het is niet mogelijk om extra personen mee te nemen naar de behandeling.
Alleen klanten met een afspraak hebben toegang tot de salon.
Dit geldt ook voor kinderen. Komt u toch met kinderen naar de salon, dan wordt de afspraak geannuleerd. En moet u weer een nieuwe afspraak inboeken. Er vindt in dit geval geen restitutie van de aanbetaling plaats.
Covid regels
Na het boeken van de afspraak ontvangt u van ons een intakeformulier. Deze moet ingevuld zijn voordat u naar de salon komt voor de behandeling. Uiteraard hanteren wij de regels van het RIVM.
– Blijf thuis bij verkoudheidsklachten.
– Blijf thuis als u in contact bent geweest met een (vermoedelijk) corona patiënt.
– Draag een mondkap in de salon. Heb je geen mondkap bij je? Dan kan je er 1 bij ons aanschaffen in de salon.